Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

''Τα χαρούμενα μαξιλάρια μου''



Αγαπώ να δουλεύω με τα χέρια μου. Από πολύ μικρή πειραματιζόμουν με διάφορα υλικά και είχα μία τάση, να δημιουργώ αλλά και να μεταμορφώνω τ' αντικείμενα γύρω μου.

Σ' ένα μακρύ, αυτοδίδακτο, υπέροχα δημιουργικό ταξίδι, ασχολήθηκα με χαρτί, ακρυλλικά, κολάζ, ύφασμα, υλικά και θησαυρούς της φύσης...
Τα λάτρεψα όλα, το καθένα ξεχωριστά- και επιμένω μέχρι σήμερα να μαθαίνω τα μυστικά τους-...
Ότι έφτιαχνα το χάριζα και έβαζα επάνω του μικρά κομμάτια της ψυχής μου και ταξίδευε... ταξίδευε... και ήμουν τόσο χαρούμενη.

Η έμπνευση απογειώθηκε όταν έφερα στον κόσμο την κόρη μου. Ένα μικρό πλάσμα που μου χάρισε μία πελώρια κινητήρια δύναμη. Κατάφερε να με γεμίσει ιδέες που στροβιλίζονταν στο μυαλό μου και με οδηγούσαν σε καινούρια δημιουργικά μονοπάτια.
Τα χέρια μου δούλευαν ασταμάτητα και στόλιζα τα πάντα γύρω της με χρώματα, κορδέλες, χάντρες και κοχύλια...γιατί απλά ήθελα να της χαρίσω όλο τον κόσμο, να τον ακουμπήσω πλάι στην κούνια της μαζί με τις προσευχές μου...

Λίγο αργότερα έπιασαν οι καταιγίδες της ζωής, αυτές που σε μουσκεύουν ως το κόκκαλο και δε βρίσκεις ένα ξέφωτο για να λιάσεις το πανωφόρι σου...Τότε λούφαξα, τα χέρια αρνούνταν να δουλέψουν και περίμενα να κοπάσει το κακό, να σταματήσει ο άνεμος που λυσσομανούσε...
Πιάστηκα από το γέλιο της μικρής μου- ίδιο με ηλιαχτίδα- πήρα δύναμη και πήγα κόντρα στον καιρό και στη θλίψη.

Απέκτησα ένα πάγκο εργασίας και σιγά σιγά τα χέρια άρχισαν να υπακούουν, να ράβουν, να ψαλιδίζουν, να στολίζουν και ιδέες γεννήθηκαν ξανά, έτσι μαγικά, σα να κατοικούσαν πάντα μέσα μου...

Τα μαξιλάρια μου άρχισαν να ταξιδεύουν και όλα ήταν όπως πριν, χρωματιστά.., χαρούμενα..
Συγγενείς και φίλοι, μου έδιναν παραγγελίες και βρέθηκα με δεύτερη δουλειά και μόνιμο αντίπαλο το χρόνο που δίνω μάχες μαζί του και συνήθως τον κερδίζω!

Τα χαρούμενα μαξιλάρια μου, τ' αφιερώνω σ' εκείνη, τη μικρή καταφερτζού, τη μικρή μου, που μ' ένα γέλιο- ίδιο με ηλιαχτίδα- με παρέσυρε σε αμέτρητες λιακάδες, μου 'μαθε να βγάζω τη γλώσσα στους ανέμους και να πλατσουρίζω στα νερά της βροχής!


Υ.Γ. ¨Ενα απέραντο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, στον Κωνσταντίνο, που είναι  ο γεννήτορας αυτού του blog.

18 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνος και Κατερίνα1/12/2013 11:43 π.μ.

    ...καλή επιτυχία σε κάθετι καινούριο από τα παλιά...ευχόμαστε η έμπνευση και η φαντασία να μην σταματήσουν ποτέ να υπάρχουν στη ζωή σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να είμαι λοιπόν κι εγώ εδώ! Να αφήνω μήνυμα στο δικό σου μπλογκ!!! Τέλεια τέλεια...μόνο που κάποιος με πρόλαβε και δεν είμαι ο πρώτος αναγνώστης. Καλό ξεκίνημα Αννούλα! Μπράβο και συγχαρητήρια.Χαίρομαι για εσένα και να ξέρεις τα χαρούμενα μαξιλάρια σου σε εμάς δίνουν πολλή χαρά!!!!Φιλιά στην μικρή και πελώρια πηγή έμπνευσης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο και καλοτάξιδο! Να γιομίσουν οι οθόνες μας με τη δημιουργικότητά σου!

    Το πτηνό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος1/14/2013 3:53 μ.μ.

    Καλοριζικο κι απο μας....Παντα χαμογελα και ζεστες αγκαλιες για δημιουργιες ευφανταστες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη αρχη με υπεροχες δημιουργιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς όρισες Άννα,καλή αρχή και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα μαξιλαρακι σου ειναι υπεροχα!!! Τα ειχα δει και παλιοτερα που ειχες στειλει στους KaPa. Μη το βαζεις κατω, ευχομαι να εχεις παντα ομορφη διαθεση να δημιουργεις και να διωχνεις μακρυα καθε κακη ενεργεια:)

    Καλωσηρθες στο μπλογκοχωριο μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλή αρχή και ενα υπέροχο και δημιουργικό ξεκίνημα!
    Καλώς σε βρήκα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αννα μου καλή αρχή!!! Είχα ενθουσιαστεί με τα μαξιλάρια σου και περιμένω να με εκπλήξεις κι άλλο ευχάριστα. Καλή συνέχεια κι εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίξουμε. Φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή αρχή, με φαντασία και πολλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς μας ήρθες στην blogογειτονιά! Εύχομαι να είσαι πάντα καλά, και να δούμε πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες σου! Δεν έχω ακούσει για τα μαξιλάρια σου, ανυπομονώ όμως να τα δω!

    Ελπίζω να τα λέμε!


    Φιλιά,
    Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλωσόρισες Αννούλα! Εύχομαι καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...πάντα με νέες ιδέες και δημιουργίες με πολύ αγάπη..!
    καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. KΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΑΝΝΟΥΛΑ ΣΤΗΝ BLOGOΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΎ ΔΥΣΚΟΛΗ ΦΑΣΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!! ΕΛΠΙΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κανονικά, θα έπρεπε να ξεκινήσω το σχόλιο με ένα: "Καλώς βρεθήκαμε", αλλά θα σου γράψω: "Α, στο καλό! Έχω πλαντάξει στο κλάμα!"
    Ξεκίνησα με την πιο πρόσφατη ανάρτηση με τα κλειδιά, τις γειτονιές, τις μετακομίσεις κ' πηγαίνοντας προς τα πίσω (συνηθίζω να διαβάζω και παλαιότερες αναρτήσεις στα blogs που συναντώ) κατέληξα να κλαίω με λυγμούς στην περιγραφή της εγκυμοσύνης σου κ' της γέννησης της μικρής σου...
    Πφφφ!!!
    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    Και ειλικρινά, χάρηκα πολύ που συνάντησα ένα τόσο όμορφο ιστολόγιο!!!
    Καλώς βρεθήκαμε, λοιπόν!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...