Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Το δικό μας καλοκαίρι...

Ένα μήνα πριν...
- Μαμά, σήμερα είναι η τελευταία μέρα στη δουλειά σου;
- Ναι παιδί μου, από αύριο έχω την άδεια μου..
- Πότε θα γυρίσεις στη δουλειά;
- Μετά τον δεκαπενταύγουστο..
- Αχά! Τέλεια! θα έχουμε πολύ καιρό και δε θα είσαι κουρασμένη...Και θα παίζουμε (χοροπηδώντας) Uno και μουντζούρη και scrable και θα πηγαίνουμε βόλτες και θα....   Ε, μαμά;
- Έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας και θα απολαύσουμε το καλοκαιράκι...

- Μαμίνια, θα τα καταφέρουμε να πάμε διακοπές; Αν θες, έχω να σου δώσω λεφτά από το χαρτζηλίκι μου. Έχω τουλάχιστον 7 ευρώ!
- Θα δούμε παιδί μου, θα το παλέψουμε και πιστεύω να τα καταφέρουμε. Αλλά κι αυτό να μη γίνει έχουμε τόσα πράγματα να κάνουμε....
- (Συννεφιασμένη) Δηλαδή;
- Να, θα έχουμε την ευκαιρία να περάσουμε χρόνο μαζί, παρεούλα, πράγμα που δε καταφέρνουμε τους χειμώνες. Θα γεμίσουμε τις μέρες μας με ότι μας ευχαριστεί, με ότι μας κάνει να περνάμε καλά.
- (Σκεπτική) Μαμά, μπορούμε να καλέσουμε τις φίλες μου από το σχολείο; Μου έλειψαν..
- Βέβαια θα τις καλέσουμε, θα έρχονται και τα ξαδέλφια σου και θα παίζεται όλη μέρα..
- Ναιαιαιαιιααιιι.....Μαμά, θα κατεβαίνουμε στη γειτονιά για ποδήλατο;
- Ποδήλατο, πατίνι, σχοινάκι, ότι θέλεις...
- Μαμά, ξέρεις τι άλλο θέλω;
- Τι;
- Αν γίνεται να πάμε στο θερινό θεατράκι, να δούμε παιδική παράσταση...
- Θα πάμε..Σε λίγες μέρες έρχεται η παράσταση της Ρουγγέρη...



 ... θα πάμε και στις παραμυθένιες Κυριακές, να ακούσεις ιστορίες και να παίξεις στον δημοτικό κήπο...

- Ζήτωωωω......!!!!!\Τι άλλο θα κάνουμε μαμά;
- Μμμμ...για να σκεφτώ.... Σε μερικές μέρες θα έχουμε ίντερνετ και θα μπορείς να επισκέπτεσαι τις αγαπημένες σου σελίδες....
- Σούπερ... Θα μπαίνω στο Μικρός Αναγνώστης και στο friv... Θέλω όμως και να σε βοηθάω τώρα που θα έχω χρόνο με τις δουλειές του σπιτιού.... Θέλω να μάθω και άλλα πράγματα...
- Καλή ιδέα, θα με βοηθάς στο μαγείρεμα...
- Θα τα καταφέρω;
- Είμαι σίγουρη...
- Μαμά, θα φτιάξουμε και εκείνο το σοκολατένιο κέικ;
- Κέικ, κορμό, cookies, θα είναι στο πρόγραμμα....

- Ναιιιιιι! Να φτιάξουμε και κεφτεδάκια λαχανικών, μιαμ, μιαμ....
- Θα έχουμε και φρέσκα λαχανικά από το μποστάνι του παππού...

- Ναι, ναι...μαμά θα έχουμε σίγουρα χρόνο να διαβάζουμε βιβλία και να λύσουμε σταυρόλεξα, ε;
- Θα έχουμε πολύ χρόνο.
- Τέλεια! Μαμά, να πάμε τη Δευτέρα στη βιβλιοθήκη να δανειστούμε κ' άλλα..
- Θα πάμε και θα πάρεις μέρος στις εκδηλώσεις της βιβλιοθήκης.
- Αλήθεια; Θα είναι ωραία; Τι θα κάνουμε ακριβώς;


- Έχει ένα σωρό πράγματα να κάνετε, θα διαβάζετε ιστορίες, θα ζωγραφίζεται, θα παίζεται σκάκι  θα φτιάξετε μία μεγάλη σημαία με κουρελάκια...κι άλλα τόσα...
- Τέλεια, τέλεια.... Μαμά, εμείς θα κάνουμε καμιά κατασκευούλα;
- Αυτό είναι σίγουρό...Έχουμε τόσα πολλά να κάνουμε στο νέο μας σπίτι...







- Να φτιάξουμε και για το μπαλκόνι μας, εγώ θα είμαι η βοηθός σου...



- Μαμά, δε θα έχεις άλλη δουλειά ε; Θα τα κάνουμε όλα αυτά και δε θα λες είμαι κουρασμένη...
- Όλα θα γίνουν, μα πρέπει να τελειώσω κάποιες παραγγελίες. Μη ξεχνάς κάποια παιδάκια περιμένουν τα μαξιλάρια τους...












- Μαμά, εσύ τι θα ήθελες αυτό το καλοκαίρι;
- Θα 'θελα να γεμίσει ανθάκια το αγιόκλημα και να μας γεμίζει ευωδιές, τα ζεστά βράδια που θα καθόμαστε στο μπαλκονάκι μας...
- Μαμίνια....
- Πες μου...
- Τι νομίζεις; Μετά από όλα αυτά θα καταφέρουμε να πάμε διακοπές;
- Νομίζω πως θα τα καταφέρουμε...
- Μου το υπόσχεσαι μαμίνια;
- Στο υπόσχομαι..
- Γιούπιιιι.....




"Αννιώ"






25 σχόλια:

  1. Τώρα εγώ, γιατί συγκινήθηκα, μου λες?
    Είδες όμως: Η μικρή μπορεί να λέει πως θέλει ένα σωρό πράγματα να κάνει, ουσιαστικά όμως θέλει χρόνο με εσένα!!! Και εσύ, μαζί με την μικρή σου και τη μυρωδιά από το αγιόκλημα, είσαι αρχόντισσα!!!
    Ό,τι και αν κάνεις, κούκλα μου, να περνάς όμορφα!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο γλυκό!!
    Καλά να περνάτε πάντα, αν και είμαι σίγουρη πως ό, τι κι αν κάνετε θα περνάτε καλά..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία ανάρτηση,"λιγόλογη" αλλά με τόσα πολλά και τόόόσο συναίσθημα!!!
    Μαμίνια εύχομαι να τα προλάβετε όλα όσα της υποσχέθηκες και ν απολαύσετε τις φετινές διακοπές,ακριβώς επειδή έχει τόσο μεγάλη ποικιλία και κυρίως συντροφικότητα με τον πιο πολύτιμο βοηθό!!!
    Αννούλα μου Καλή άδεια σου εύχομαι
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννιώ,μου θύμησες εκείνα τα μικρά παραμυθάκια,που κάθε λέξη γεμίζει τόσο πολύ την καρδιά,που θες οι λέξεις να 'ναι λίγες γιατί η καρδιά δε χωράει τόσα πολλά μονομιάς...
    Να περνάτε όμορφα,κι ωραία,κι ευτυχισμένα και ελπίζω όλα να γίνουν όπως τα φαντάζεστε,τα ονειρεύεστε και τα έχετε ανάγκη!
    Καλό ξημέρωμα,κορίτσια!
    Φιλιά κατάμουτρα με τρυφεράδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Καλημερα Αννιω μου..να σαι καλα ματια μου..να περνατε ομορφα..οταν θελουμε κατι τοσο πολυ..και στα ονειρα μας ειναι αληθινο..καλες βουτιες..και να χαλαρωσετε..καλη επιστροφη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερούδια!!! Καλά αυτό που είπε με το χαρτζιλίκι ότι έχει χρήματα να σου δώσει....το λέει και η δικιά μου! Αλοιφή μας κάνουν τα άτιμα!!! Περάσατε όμορφα απ΄όσο βλέπω με πολλές δημιουργικές στιγμές αλλά στιγμές χαλάρωσης. Καλή εβδομάδα σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι υπέροχη ανάρτηση γλυκιά μου Αννιώ..τι θαυμάσιο να βλέπειος οτι υπάρχουν τέτοιες μητέρες και τέτοια παιδιά..νοιώθω οτι υπάρχει μέλλον , υπάρχει ακόμα η Ελπίδα στο κουτί της Πανδώρας!Να είσαι καλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη,καλοκαιρινή, και πολύ δημιουργική ανάρτηση με παιχνιδιάρικη διάθεση και όπως πάντα υπέροχα μαξιλάρια...Φαντάζομαι το χαμόγελο των παιδιών την ώρα που τα πιάνουν στα χέρια τους....!!!ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ενα βραβειο για εσας ελατε να το παραλαβετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Αννούλα μου!!!
    Τί όμορφη ανάρτηση!!Γεμάτη υπέροχα συναισθήματα!!!
    Οι δημιουργίες σου,όπως πάντα,καταπληκτκές!!!
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!Καλά νά περνάς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αννιώ μου είναι σα να βρέθηκα στην παρεούλα σας και εγώ μαζί με το κοριτσάκι σου και τις όμορφες ιδέες διασκέδασης. Τα παιδάκια την παρουσία μας χαίρονται πιο πολύ .
    Οι ομορφιές των μαξιλαριών σου είναι ιδανικές για μικρά και μεγάλα παιδιά.
    Φιλάκια αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφο, ζεστό και γεμάτο χρώμα το καλοκαίρι σας, το δικό σας καλοκαίρι !!!
    Φιλιά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπιζω να καταφερατε να τα κανετε ολα Αννιω μου. Μα πανω απο ολα να χαρηκατε η μια την αλλη και να ξεκουραστηκατε!!!

    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βλέπω όλα τα καταφέρατε και πήγατε και διακοπές έτσι? Μπράβο! Πολύ ωραία ανάρτηση. Εύχομαι πάντα τέτοια και όχι μόνο στις άδειες... Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ένα τραγουδάκι θα σας αφιερώσω http://youtu.be/fMxpBdu0Dbs να περνάτε πάντα όμορφα και δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι υπέροχη ανάρτηση! Να περνάτε έτσι όμορφα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γέμισα με συναισθήματα ζεστά και όμορφα,με τους τοσο τρυφερους διαλόγους,ειδα δημιουργιες ολο χρωμα και φως ενημερωθηκα για κάποια πραγματα,μπραβο,συγχαρητηρια,πολυ ωραία ανάρτηση πολλα φιλιά και σε σενα και στην μικρούλα σου,να είστε και και οι δυό σας και να περνάτε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αχ μανουλα .........ολα τα μικρα χρονο θελουν τιποτα.........και ονειρα φυσικα πολλα ονειραααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφος διάλογος...
    Πάντως, ένα σωρό πράγματα κάνατε αυτό το καλοκαίρι...που ακόμη δεν τελείωσε. Είδες πόσα πολλά χωράνε σε ένα καλοκαίρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκια και ομορφη αναρτηση...Να περνατε παντα ομορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκια και ομορφη αναρτηση...Να περνατε παντα ομορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να φέρεις τη μικρή σε επαφή με το μποστάνι του παππού,
    ειναι πανεπιστήμιο η επαφή με τη γη!
    Κι αν υπάρχει και fb ,βρίσκεις τους ερασιτεχνες μερακλήδες του μπαξέ εδω...https://www.facebook.com/groups/218701108269641/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να φέρεις τη μικρή σε επαφή με το μποστάνι του παππού,
    ειναι πανεπιστήμιο η επαφή με τη γη!
    Κι αν υπάρχει και fb ,βρίσκεις τους ερασιτεχνες μερακλήδες του μπαξέ εδω...https://www.facebook.com/groups/218701108269641/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλώς σας βρήκα..πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου...έυχομαι να καταφέρατε να τα κάνετε όλα παρέα με την μυρωδιά του αγιοκλήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...