Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Σιωπηλά (;) πλάνα...



                                                                       Κ...
  

                                                                      ...Υ...



                                                                             ...Ρ...


...Ι...


...Α...


...Κ...



...Η



Ρ...


...Ε...


...Φ...


...Ε...


...Ν...


...Ε!



** Βάλε  στη σειρά, το γράμμα κάθε εικόνας...








                                                                                 Καλό μήνα!
                                                                                "Αννιώ"


35 σχόλια:

  1. Άννα Καλημέρα με ευχές για ένα καλό μήνα για σένα κ την οικογένεια σου!!Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες φωτογραφίες, ωραία κι η ιδέα σου!
    Ηχηρά σωπηλά...

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη Κυριακή ρεφενέ, Αννιώ μου! Πολύ όμορφες εικόνες, καθόλου σιωπηλές!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα πρωτοπορείς,είτε το κάνεις ρεφενέ Κυριακή,είτε καθημερινή καθ ολοκληρίαν δικά σου!!!
    Μ αρέσεις πολύ Αννιώ μου.
    Πάντα τέτοια!!
    Φιλάκια πολλά για Καλό Μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Αννιω μου!
    φωναχτες θα ελεγα. καθολου σιωπηλες!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θέλω κι εγω ρεφενέ ,καθημερινό όμως!
    καλή συνέχεια πάντα με ρεφενέδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίες εικόνες!!! Καλό μήνα Αννιώ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτά είναι τα καλύτερα Αννιώ μου!
    Ρεφενέ έχει και πιο πολύ πλάκα!
    Πάντα να περνάτε καλά και να γεμίζετε από ωραίες εικόνες τις οποίες εννοείται θα μας δείχνεις και εμάς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα Αννιώ!!
    Πολύ όμορφες εικόνες!!

    Όταν μπορέσεις στείλε μου τα στοιχεία σου στο e-mail μου για το ημερολόγιο αισιοδοξίας!! (positivethinkinginfo@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια όμορφη Κυριακή πέρασε και καταγράφηκε από τον φακό σου!!
    Καλό μήνα!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφα, μοναδικά πλάνα! Προσωπικά πιστεύω ότι ρεφενέ γινονται τα καλύτερα!
    Συνεχίστε έτσι το καλοκαίρι ανοίγετε μπροστά μας με όλες του τις δυνατότητες!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος6/03/2014 4:14 μ.μ.

    και σιωπηλά και παρεΐστικα και αρωματικά και γευστικά βλέπω! πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Αννιώ μου!!!Πανέμορφες εικόνες!!!Γεμάτες μέ υπέροχες στιγμές!!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να έχετε πάντα τόσο όμορφες Κυριακές και πάντα με φίλους ρεφενέ!!! Είναι τα καλύτερα και περνάνε όλοι καλά!! Ευτυχισμένες εικόνες!!
    Φιλιά Αννιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι πιο ωραίες σιωπηλές εικόνες! Που είπαν τα πάντα ! Λαλίστατες τελικά Αννιώ μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες Κυριακάτικες φωτογραφίες...τα μεζεδάκια νοστιμότατα ...αν είναι και ρεφενέ ακόμα καλύτερα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Α ρε Αννιώ είσαι Καλλιτέχνης τελείωσε! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια εικόνα ...χίλιες λέξεις ,μα οι δικές σου μοιράζονται μυριάδες προτάσεις και νοήματα.Το πόσο ζηλεύω που δεν μπορώ να είμαι κι εγώ μέσα σ'αυτές τις εικόνες!'Οσο για το ρεφενέ,μέσα είμαι.Φιλιά και να περνάτε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με τέτοιες εμπειρίες και τέτοιες εικόνες σου εύχομαι άπειρες Κυριακές στη ζωή σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όπως πάντα είπες πολλά με τις όμορφες εικόνες σου!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα με όμορφες Κυριακές και όχι μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κυριακή, γιορτή και σχόλη...!!!Αχ αχ αχ!Πάντα να περνάτε όμορφα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με τέτοιες φωτογραφίες Αννιώ δεν χρειάζονται λόγια!!
    Πάντα ομορφιές όπως αυτές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Yπέροχες!!!!! Και το ρεφενέ ό,τι πρέπει αυτές τις εποχές!!!!!!!! Πάντα να περνάς υπέροχα.........Καλό μήνα ξανά με ένα καλοκαίρι υπέροχο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφες εικόνες, τι ωραία παρουσίαση! Πάντα έτσι χαρούμενα να περνάτε!
    Φιλάκια πολλά, Αννιώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε τι σιωπηλές! Αυτές βροντοφωνάζουν το ταλέντο σου και την θετική αύρα της παρέας σας! Πάντα τέτοια Αννιώ μου! Γλυκό φιλάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΥΡΙΑΚΗ !!!! πολύ όμορφες φωτογραφίες ...πάντα τετοια !!!
    κάλο μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφες εικόνες, Αννιώ! Πάντα έτσι ωραία να περνάς!!
    Καλό μήνα , φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχες εικόνες!!Αχ τι όμορφες που είναι οι Κυριακές! Καλώς σε βρήκα Άννα μου!! Καλή συνέχεια! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν χρειάζονται λέξεις..οι εικόνες μιλούν από μόνες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αννιώ.. τι ωραίο!!!... καλό μηνα!! με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος6/05/2014 5:15 μ.μ.

    Αυτές είναι Κυριακές Αννιώ μου αγαπημένο!!! Εύχομαι τόσο όμορφες και ζωηρές ναναι κι οι καθημερινές σου γεμάτες στιγμές με αγαπημένους!!!
    Μάκια καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πάντα να περνάτε έτσι ωραία!!!! Πολύ έξυπνη η παρουσίαση του ρεφενέ!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πως μου είχε ξεφύγει αυτή η ανάρτηση...πολύ ωραίες εικόνες και στιγμές Αννιώ!!Όμορφος και ο τρόπος παρουσίασης των γραμμάτων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...