Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Μια εβδομάδα...μια γιορτή!



Είναι κάποιες εβδομάδες σαν αυτή που πέρασε, τόσο απίθανα γεμάτες...

Γεγονότα, ανταμώματα, χαρούμενα μαντάτα κι ευχάριστες ανατροπές.

Μια εβδομάδα που τα είχε όλα. ΄Ολα!

Από εκδρομή, μέχρι γιορτή!

Κι από συναντήσεις, μέχρι διακρίσεις!



Την Δευτέρα μια μικρή απόδραση, μας γέμισε εικόνες...

Γέμισε τα πνευμόνια με καθαρό αέρα...

Μας γλύκανε με  τα αρώματα  από  την κουφοξυλιά και το φλαμούρι...

Και μας κέρασε,  δροσερό  νερό από την πηγή.
























Την Τρίτη συνάντησα την Γιούλη, από το blog  Δημιουργίες χαράς .

Η ώρα κύλισε ευχάριστα κουβεντιάζοντας...

Μιλήσαμε για το bazaar του Οκτώβρη, ανταλλάξαμε σκέψεις και μοιραστήκαμε ένα

ουζάκι στο κέντρο της πόλης.

Είναι τόσο όμορφα αυτά τα ανταμώματα...Γέμισα με ζεστασιά και γλύκα.



Η μέρα της Τετάρτης ξεκίνησε με καφεδάκι παρέα, με το Dolmadaki ...την  Αναστασία,

από το blog  Αγάπα με αν...Doλμας!

Αν δεν την γνωρίζεις, πέρνα μια βόλτα από το blog της και σου υπόσχομαι πως πέρα

από τα μαγειρέματα και τις συνταγές που μπορεί να σου φανούν χρήσιμα, το κέφι και

το χιούμορ που διαθέτει, θα σου φτιάξει τη μέρα!




Το απόγευμα της Τετάρτης, σημαδεύτηκε από μια διάκριση της κόρης μου, που με κάνει

 να φουσκώνω από περηφάνια!

Το κορίτσι μου, πήρε υποτροφία στ΄ Αγγλικά!

Με γέμισε χαρά και βούρκωσα από συγκίνηση...

Της έδωσα μια μεγάλη αγκαλιά, τη γέμισα φιλιά και της υποσχέθηκα μια μικρή γιορτή

με τους αγαπημένους μας, στο σπίτι...






Είμαι ιδιαίτερα περήφανη σε ότι αφορά τις σχολικές επιδόσεις της, γιατί ότι κατακτά είναι

καθαρά δικό της. Βλέπεις, το ωράριο της δουλειάς μου δεν μου επιτρέπει να την βοηθώ...

΄Οταν εκείνη σχολάει, εγώ πρέπει να πάω στη δουλειά.

΄Εχει μάθει από την πρώτη μέρα του σχολείου ότι είναι μόνη της, σ΄ όλο αυτό...

Οργανώνει το χρόνο της, γράφει και διαβάζει χωρίς καμιά  βοήθεια, ενώ  βρίσκεται

στο σπίτι της γιαγιάς.

Εγώ, το μόνο που κάνω όταν επιστρέφω το βράδυ από τη δουλειά μέσα στο λιγοστό

χρόνο που έχουμε, είναι να ρίξω μια ματιά στα τετράδια και να της κάνω μερικές

ερωτήσεις κατανόησης στα θεωρητικά μαθήματα.

Μέχρι εκεί.   Ο χρόνος δεν φτάνει για τίποτα περισσότερο.

Νυστάζει και πρέπει να ξεκουραστεί...



Η Πέμπτη, γέμισε με πλάνα και σχέδια  για την γιορτή της Κυριακής.

Ενώ έγραφα  τις λίστες με τα ψώνια  κι έψαχνα για συνταγές, ο ταχυδρόμος μου χτύπησε

 την πόρτα.

΄Ενα συστημένο δεματάκι από το Ηράκλειο Κρήτης, έφτασε στα χέρια μου...

΄Οταν το άνοιξα, γέμισα γλύκα...

Το Ημερολόγιο Αισιοδοξίας μια όμορφη ιδέα της Κατερίνας,  είχε φτάσει στο σπίτι μου!

Είχε έρθει κι  η δική μου σειρά, να το φιλοξενήσω...






Η Παρασκευή που ήταν σημαδεμένη με το 13, κύλησε ευχάριστα από το πρωί ως το βράδυ...



Το πρωινό μας βρήκε στο σχολείο, να λαμβάνουμε τις επιδόσεις της χρονιάς.

Αναλυτική κατάσταση προόδου κι απολυτήριο της Γ΄ τάξης.

Μαζί μ΄ αυτά όμως, ήρθε ακόμη ένα δικό της βραβείο..

΄Επαινος φιλαναγνωσίας!

Η αγάπη που έχει στα βιβλία  από τότε που κατάκτησε την ανάγνωση, (4,5χρ) είναι

απέραντη...

Είναι από τα παιδιά, που ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στη βιτρίνα του βιβλιοπωλείου

παρά του παιχνιδάδικου...

Αγαπάει το διάβασμα και χάνεται για ώρες στις σελίδες των βιβλίων...




Το απόγευμα της Παρασκευής ήταν γεμάτο ήχους και μελωδίες από τη σχολική γιορτή...

Μια γιορτή, που την ετοίμαζαν μήνες τώρα μαζί με τον δάσκαλο της μουσικής...

Μαζευτήκαμε στην αυλή του σχολείου και  χαρήκαμε αγαπημένα τραγούδια.

Την έβλεπα να στέκεται και να τραγουδά στη χορωδία  μαζί με τους συμμαθητές της και

την καμάρωνα...

Ανάμεσα σε χειροκροτήματα και συγκίνηση η σχολική χρονιά έλαβε τέλος.

 Έτσι ακριβώς, όπως της άξιζε!

Με χαμόγελα, γιορτή και τραγούδι!  Γιατί η γνώση και η πρόοδος, πρέπει να΄ ναι γιορτή!







Το Σάββατο ξεκίνησα τα μαγειρέματα...

Η γιορτή της Κυριακής, θα είχε γεύσεις καλοκαιριού.

Δροσερές σαλάτες, λιχουδιές με ψαρικά  και ουζάκι.

΄Ημουν σχεδόν όλη μέρα στην κουζίνα, αλλά το χάρηκα...



Την Κυριακή το μεσημεράκι όλοι οι αγαπημένοι, μαζεύτηκαν στο σπίτι μας.

Γέμισαν ευχές το κορίτσι μου κι όλοι μαζί καθίσαμε  γύρω από το τραπέζι...






Το βράδυ, αφού είχα τακτοποιήσει το σπίτι και όλα είχαν μπει στη θέση τους, βγήκα για

λίγο στο μπαλκονάκι  κι ο νους έτρεξε,  στην εβδομάδα που πέρασε...

Μια εβδομάδα που κάθε μέρα της, ήταν σαν γιορτή..!

Είπα ένα "ευχαριστώ" και το έστειλα εκεί ψηλά, στα σύννεφα...




Δευτέρα σήμερα....

Καινούρια εβδομάδα ξεκινά...    Ας είναι γεμάτη φως και χαρά για όλους μας...




                                                                                                                      "Αννιώ"




31 σχόλια:

  1. Πόσο γεμάτη ανάρτηση!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ η δεύτερη φωτογραφία τόσο φυσική και τόσο ζεστή!!
    Χαίρομαι πολύ που σου ήρθε γρήγορα το ημερολόγιο!
    Πάω τώρα να σου στείλω τα στοιχεία της επόμενης bloggers γιατί έγιναν αλλαγές!

    Μπράβο για την κόρη σου!! Πάντα επιτυχίες και στις αποτυχίες να βγαίνει πιο δυνατή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα τέτοιες ομορφιές, βόλτες και ανταμώσεις Αννιώ! Συγχαρητήρια και στην μικρή σου για τις διακρίσεις της :)
    Καλημέρα & καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απολαυστικη αναρτηση και τοσο μα τοσο γλυκια !
    Να στε παντα καλα να περνατε τοσο ομορφες στιγμες.
    Να χαιρεσαι το κοριτσακι σου και να εχει παντα επιτυχιες στην ζωη της
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος6/16/2014 2:45 μ.μ.

    Αννιώ μου πάντα να το χαίρεσαι και να το καμαρώνεις το κοριτσάκι σου!!! Γεμάτη και δημιουργική η βδομάδα σου με χαρές κι ανταμώσεις!!!
    Να σαι καλά κοπέλα μου και να απολαμβάνεις τις στιγμές σου!!!
    Φιλάκια ολόγλυκα και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άλλοι θέλουν μια ζωή κι ακόμα να ζήσουν τόσες ομορφιές! Να χαίρεσαι το καμάρι σου! Μέσα απο τις φωτογραφίες σου έζησα κι εγώ κάποιες στιγμές μαζί σου :)) Καλή και γεμάτη εβδομάδα Αννιώ μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω!!
    Αρχίζω από το καταπληκτικό χαμόγελο παππού και εγγονής που με έκαναν και μένα να χαμογελάσω!!
    Προσπερνάω κάτι φωτογραφίες με φαγητά γιατί δεν θα φύγουν ποτέ τα κιλά από πάνω μου!
    Απολαμβάνω την καταπληκτική βόλτα στην φύση και χαίρομαι ιδιαίτερα για την κορούλα σου και τις επιδόσεις της!
    Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη πάντα, είναι το πιο σημαντικό από όλα και της το εύχομαι ολόψυχα!!
    Και ναι ξαναπέφτω πάνω σε φαγητά μερακλίδικα και ούζο μαζί !!
    Ε, δεν φταίω εγώ συγνώμη με φάγαν τα κυκλώματα!!!
    Χαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά και πάντα να περνάτε τέλεια με φίλους και οικογένεια είναι τόσο όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρήτηρια Αννιώ μου!!! Πάντα επιτυχίες και όμορφες μέρες να ζείτε στο σπίτι σας!!
    Φιλιά καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες στιγμές,τελικά δεν χρειαζόμαστε και πολλά για να περνάνε ωραία οι μέρες μας!!!!Συγχαρητήρια για την κόρη σου ,περήφανη μαμά,πάντα τέτοιες χαρές να σου δίνει!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ χάρηκα Αννιω μου για την κούκλα σου, να είσαστε καλά, να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις. Καλή ξεκούραση τώρα και καλό καλοκαίρι να περάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την κόρη σου να τη χαίρεσαι και νάχει πάντα επιτυχίες στη ζωή της.
    Ευχαριστούμε για την όμορφη βόλτα στη φύση και φεύγοντας θα πιω ένα ουζάκι στην υγειά της κόρης σου και θα πάρω και λίγο χταποδάκι (μου επιτρέπεις ε;) χαχαχα!!!
    Καλή βδομάδα
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στην κόρη σου και σε σένα για τις υπέροχες εικόνες και τις λέξεις που μας μεταφέρουν σ αυτές. Είσαι τυχερή που έχεις τέτοιο παιδί κι εκείνη που έχει εσένα για μητέρα! Να χαίρεστε η μια την άλλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι γλυκιά ανάρτηση, γεμάτη χαρά και ευτυχία !!
    Συγχαρητήρια για την κόρη σου και για τους γονείς που την δίδαξαν αυτά που έχουν νόημα στη ζωή !!! Να είστε όλοι καλά και πάντα χαρές στο σπιτικό σας !!!
    Καλή ξεκούραση και καλό Καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφες εικόνες! Πόσο τυχερή είσαι να ζεις σε τέτοιο τόπο! Συγχαρητήρια για το κοριτσάκι σου και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η ανάρτηση της γλυκιάς υπερηφάνειας,της πραγματικής ευτυχίας που μεταδόθηκε και σε μας!!!!! Χαίρομαι για τις επιδόσεις της μικρής και της εύχομαι σε όλη της ζωή να απολαμβάνει πρωτιές ,πολύ αγάπη και άφθονες χαρές!!!!Το κείμενό σου με γύρισε πολύ πίσω οταν νέα μαμά εγώ απολάμβανα το μεγάλωμα των κοριτσιών μου ,την υπερηφάνεια που ένοιωθα από τις άριστες επιδόσεις τους και την εξαιρετική συμπεριφορά τους προς όλους τους δασκάλους καθηγητές ,φίλους ,γνωστούς και αγνώστους!!!Ευχομαι να έχετε ενα απολαυστικό και χαρούμενο καλοκαίρι!!!Τα συγχαρητήρια μου φυσικά σε σένα για το σωστό μεγάλωμα των παιδιών!!! Καλό βράδυ!!!Φιλάκια καλοκαιρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόση χαρά και πόσα χαμόγελα μας δίνεις με αυτή την γιορτινή βδομάδα σας Αννιώ μου!!!!Με συγκίνηση κοιτάζω το γλυκό παππού με το κοριτσάκι σου , αυτό το πλασματάκι που σε γεμίζει χαρά , που είναι αξιέπαινο και ώριμο κοριτσάκι !!
    Να έχει πολλές διακρίσεις στη ζωή της γιατί αυτή θα είναι η επιβράβευση της !!
    Χαίρομαι που βρεθήκατε με την Γιούλα
    Με πολλή αγάπη σας εύχομαι ένα γεμάτο και γλυκό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο χαρούμενη και γεμάτη ανάρτηση!!
    Πάντα να τα περνάτε όμορφα και πάντα χαρές να έχετε!
    Συγχαρητήρια στην κορούλα σου, να την χαίρεσαι!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μια εβδομάδα που τα είχε όλα...
    Να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, Αννιώ μου και να το καμαρώνεις πάντοτε να πετυχαίνει κάθε του στόχο και να προοδεύει στη ζωή του!
    Καλή εβδομάδα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη, γεμάτη εβδομάδα!!!!!!!!!!! Να χαίρεσαι την κουκλίτσα σου, Αννιώ μου και να έχει καλή πρόοδο και πάντα επιτυχίες στην ζωή της!!!
    Φιλιά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερα Αννιω μου!
    Να τη χερεσαι! :)
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφη, αισιόδοξη ανάρτηση , γεμάτη ΖΩΗ!!!!
    Αννιώ μου .. να χαίρεσαι τη μικρή!
    Εύγε για τις επιτυχίες της ! Κυρίως ότι είναι καθαρά δική της η προσπάθεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα έτσι να είναι οι μέρες σου Αννιώ μου. Θα σταθώ στην κόρη σου και θα ευχηθώ να είναι γεμάτος διακρίσεις ο δρόμος της. Συγχαρητήρια για όλα. Να τη χαίρεσαι και είναι ένα θαύμα ότι τα κατορθώνει όλα μόνη της! Μπράβο της να της πεις!!!!! Αξιέπαινη.
    Όμορφες και οι φώτο σου και φυσικά θα ξετρελάθηκαν με τις λιχουδιές σου..........
    Καλή σου μέρα και πάντα έτσι να φτάνει το ευχαριστώ σου εκεί ψηλά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τελευταια τριγυριζω και ψιλοβαριεμαι να σχολιαζω. Με επιασε τεμπελιτιδα :)
    Δεν μπορεσα ομως να αντισταθω και να μη αφησω τα συγχαρητηρια μου για το ομορφο πλασματακι σου που αγαπαει τοσο τα γραμματα και κατεκτησε τοσες διακρισεις απο τοσο μικρουλα. Μπραβο Αννιω μου, να την χαιρεστε την κουκλιτσα σας!!
    Στενοχωρεθηκα για τη δικη σου τη δουλεια κι ευχομαι να βρεθει κατι πιο μονιμο που θα σου εξασφαλισει μια ζωη λιγοτερο αγχος.

    Καλο μεσημερακι Αννιω μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλησπερά και απο εδω!!! :) ευχαριστώ πολυ!! και γω χαρηκα για τον καφε μας και εννοειτε θα ξαναεπαναληφθει!!! :) χαιρομαι που ειχες μια γεματη εβδομαδα!! συγχαρητήρια στην κορη σου παντα επιτυχιες να εχει να την καμαρωνεις!!! μπραβο της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από που να ξεκινήσω;..ότι λατρεύω να διαβάζω τις αναρτήσεις σου, να χαζεύω τις φωτογραφίες σου, να χαίρομαι με τις χαρές σου και να πω ..ότι..μέσα μου έχω πάντα μία διαίσθηση για τους ανθρώπους..και μου χτυπά το καμπανάκι της ότι όταν γνωριστούμε θα γίνεις φίλη της καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα !!!
    Εύχομαι να είναι η κάθε μέρα σου γιορτή !!!!
    Ευχαριστούμε για την γλυκιά ανάρτηση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αχ!! τι ομορφη και γεματη χαρα αναρτηση ειναι αυτή Αννιώ μου!!! μας μετεφερες με κάθε σου λέξη στην δική σου γιορτή και η χαρα σου έγινε και δική μας.. οταν βλέπουμε πόσο ομορφα και γλυκά .. πέρασε αυτή η εβδομαδα σου... σου ευχωμαι να είναι παντα με χαρες και χαμογελα ευχαριστησης όλες σου οι εβδομαδες.. να χαιρόσαστε το κουκλακι σας... και εις ανώτερα.. καλή πρόδο να έχει στην ζωή του.. φιλάκιαααααα χαρούμενα ...χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ομορφη εβδομαδα Αννιω μου και την εκανες να φαινεται ειδιλλιακη,ποσο μ αρεσει ο τροπος που γραφεις μας βαζεις μεσα στα πραγματα τοσο ομορφα ,σαν να ειμαστε εκει ,ευχομαι να εισαι παντα καλα και ολη σου η οικογενεια επισης,φιλια πολλα καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με γέμισες με όμορφες εικόνες Αννιώ μου!
    Πάντα έτσι να περνάτε...Με αγαπημένα πρόσωπα, πρόσωπα χαμογεστά!
    Φιλιά πολλά, καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι όμορφες εικόνες που μοιράζεσαι πάντα μαζί μας Αννιώ!!!Συγχαρητήρια στη μικρή σου,να είναι πάντα καλά και εσύ πάντα περ'ηφανη μαμά δίπλα της!!!

    (άσχετο,αλλά πολύ ωραίος ο πίνακας ανακοινώσεων από φελλούς)

    Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ευχομαι ολες οι εβδομάδες της ζωής σου να ειναι γεμάτες χαρά και ευτυχία.Πολλά συγχαρητήρια στο κοριτσάκι σου καλή πρόοδο !!! να εχετε ενα ομορφο καλοκαιρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όταν μεγαλώνεις ένα παιδί χαίρεσαι κάθε στιγμή της ζωής του. Μην αφήσεις να σου φύγει καμία τέτοια στιγμή. Να τη χαίρεσαι την κούκλα σου και πάντα να σου χαρίζει χαρά και συγκίνηση.Πολλά φιλάκια από μένα για τις διακρίσεις της και της εύχομαι καλή πρόοδο.
    Αννιώ μου και για μένα πέρασε πολύ ευχ'αριστα το πρωινό της συνάντησή σας. Θα χαρώ πολύ να το επαναλάβουμε. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...