Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Εγώ και το "Θεριό"...


Μη μου θυμώσεις που τόσες μέρες δεν πέρασα από την γειτονιά σου, ούτε για καλημέρα...
Βλέπεις, κάτι ο blogger που μουλάρωσε και δεν εμφάνιζε αναρτήσεις, κάτι ο υπολογιστής
που μου γύρισε πλάτες, ήρθε κι έδεσε η συνταγή!
΄Οσο κι αν φουρκίστηκα, όσο κι αν προσπάθησα, δεν υπήρξε ανταπόκριση κι έτσι τα
παράτησα  για να μην κάνω τα πράγματα αδιόρθωτα και διαγράψω το blog...!
΄Εβλεπα κάποιες αναρτήσεις στο g+ και δεν ένιωθα εντελώς αποξενωμένη αλλά αν έγινε
κάτι σημαντικό και το έχασα να μου το πεις, ναι?

Σήμερα όλα είναι στη θέση τους και λειτουργούν ως δια μαγείας!
Κάθισα λοιπόν να γράψω, μη και αρχίσουν τα black out και χάσω πάλι τη σειρά μου...

Οι μέρες κυλούν βουτηγμένες στην αποδιοργάνωση που σου χαρίζει απλόχερα η αποχή
από τη δουλειά και δεν είναι αυτό καλό πάντα, πίστεψέ με.
Η καθημερινότητα χωρίς πρόγραμμα έχει και τη ζόρικη πλευρά της ειδικά όταν έχεις να
κάνεις με ένα παιδί που έχει μάθει στις "γεμάτες" μέρες...
Γνώριζα πως θα έρθει η στιγμή που θα παλέψω με το "Θεριό" και το περίμενα αυτό το
καλοκαίρι περισσότερο έτοιμη, από άλλες φορές...
΄Ετσι, είχα πάρει από νωρίς τα μέτρα μου... (χεχεχε!)

Τι εννοείς δεν κατάλαβες?
Δεν γνωρίζεις το "Θεριό" που επισκέπτεται το καλοκαίρι τα παιδιά?
Εγώ το συναντώ κάθε καλοκαίρι και δίνω μάχες μαζί του, καθημερινά!
Δεν σε βοήθησα?
Οk! Θα σου δώσω το πρώτο γράμμα...."Β".

Μπα, δεν βλέπω να το βρίσκεις ...να το πάρει το ποτάμι?
Λοιπόν το "Θεριό" είναι μια λέξη!
Μια λέξη από "Β",  που΄ρχεται και εγκαθίσταται λίγες μέρες αφού τελειώσουν τα σχολειά
στα χείλη των παιδιών και δε λέει να ξεκολλήσει...

                                                                " Βαριεεέμαι..."

Αυτή είναι η λέξη που έχουν σαν καραμέλα  όλη μέρα στο στόμα τους και δεν σ΄αφήνουν
σε ησυχία...!
΄Ερχεται και κάθεται η θερινή νωθρότητα στη ράχη τους και παθαίνουν οξεία τεμπελίτιδα!!!
Κι αντί να χαρούν τον ελεύθερο χρόνο και να παίξουν με την ψυχή τους, τα πιάνει το
ανικανοποίητο και συνεχώς γκρινιάζουν με το "Βαριεεέμαι" στο στόμα τους!
Και τότε έρχεται η στιγμή που πρέπει να παρέμβεις για να κάνεις τις μέρες τους, χαρούμενες...
΄Οχι τίποτα άλλο...σ΄έχουν πιάσει και τα νεύρα σου!!!


Πρώτο όπλο για το "Θεριό"...
[Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ!]


Future Library, καλοκαιρινή εκστρατεία 2014.
Τα παιδιά μαθαίνουν, παίζουν κι εκπαιδεύονται με ένα σωρό δράσεις...
Αν δεν το γνωρίζεις, ρώτησε για να μάθεις στη βιβλιοθήκη της πόλης σου...
Απ΄ όσο ξέρω, 140 βιβλιοθήκες της χώρας παίρνουν μέρος με σκοπό την προώθηση της
ανάγνωσης και της δημιουργικότητας, μέσα από το παιχνίδι.




΄Επειτα, πέρνα μια βόλτα από το Δανειστικό τμήμα...
Είναι σίγουρο ότι θα βρεις βιβλία που  θα χαλαρώσουν το νου...
Βιβλία, που θα γεννήσουν κουβέντες κι απορίες...
Βιβλία, που θα ταξιδέψουν ...
...που θα σημαδέψουν...

Αγόρασε και μερικά περιοδικά με  σταυρόλεξα και σπαζοκεφαλιές....
Μια καλή λύση, που σ΄εμάς λειτουργεί τις ώρες του μεσημεριού.
Την ώρα που εγώ θέλω να ξαπλώσω και να απολαύσω έναν υπνάκο,
εκείνη ήσυχα-ήσυχα  έχει με κάτι να ασχοληθεί μιας που τον ύπνο τον θεωρεί...
χάσιμο χρόνου!




Καλοκαιράκι.... και σε κάθε πόλη δίνεται η ευκαιρία για διάφορες εκδηλώσεις...
Ψάξε, μάθε, ρώτα και σίγουρα θα βρεις κάτι που να έχει ενδιαφέρον...

Εμείς βρεθήκαμε στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ που συνδιοργάνωσε η ΄Αρσις,
η Εθελοντική Κοινότητα Αλληλεγγύης και Κοινωνικής Δράσης, με τον Σύλλογο
Ελλήνων Κοινωνιολόγων και το Ιατρείο Κοινωνικής  Αλληλεγγύης Κοζάνης.






                       






Τις προηγούμενες δυο Κυριακές στον Δημοτικό κήπο της πόλης, ο χώρος γέμισε παιδιά
που περίμεναν να ακούσουν παραμύθια...
Αλλά και να παίξουν διαδραστικά παιχνίδια!
Παραμυθένιες Κυριακές!










Με αυτά τα όπλα προσπαθώ να νικήσω το "Θεριό"....
Με όσες δυνάμεις διαθέτω και με ότι μου προσφέρει η πόλη μου...
Νομίζω πως σε μεγάλο βαθμό τα καταφέρνω και δεν ακούω τόσο συχνά τη λέξη που είναι
ικανή να με εκνευρίσει από το πρώτο γράμμα της!
Βέβαια, έχω ένα ολόκληρο καλοκαίρι μπροστά μου και δεν θέλω να λέω μεγάλες
κουβέντες, ποτέ δεν ξέρεις...

Και μη θαρρείς πως δεν κάνω κάτι για μένα...
Τις ώρες που εκείνη είναι απασχολημένη με τα δικά της...
βρίσκω ευκαιρία για να απολαύσω ένα καφεδάκι σ΄ ένα από τα πιο όμορφα cafe της πόλης...
Είναι γεμάτο με απίθανες χειροποίητες κατασκευές!
΄Ελα, θα σου το δείξω...










Κι όταν θα έρθεις στα μέρη μου, θα σε πάω  να πιούμε καφεδάκι παρέα...ναι?



Πολλά σου είπα (..δεν πιστεύω να έχεις παράπονο) και παραλίγο να ξεχάσω να
σου ευχηθώ για τον καινούριο μήνα...
΄Ηρθε ο Ιούλης!
Καλό μήνα σε όλους!
Καλό μήνα με δροσιές κι όμορφες εκπλήξεις!





                                                              Μέχρι την επόμενη φορά...Να σε προσέχεις...  
                                                                                            "Αννιώ"



25 σχόλια:

  1. Κάθε φορά με τις υπέροχες φωτογραφίες σου, ξεχνάω τι ήθελα να πω. Καλά κάνεις και δίνεις ιδέες για τα παιδιά, αλλά τα παιδιά κάνουν του κεφαλιού τους (και κυρίως τα αγόρια..) Φιλιά πολλά και καλό μήνα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα ολα Αννιω μου!
    να περνας ομορφα ευχομαι!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Αννούλα μου!
    Αυτό το θεριό το ξέρω και εγώ καλά.
    Ευτυχώς δίπλα στο σπίτι έχουμε ένα πολύ όμορφο πάρκο που μαζεύονται όλοι οι φίλοι της από το σχολείο και όπως καταλαβαίνεις γίνεται ο κακός χαμός.
    Γυρίζω τρέχοντας από την δουλειά μαγειρεύω γρήγορα και φεύγουμε για πάρκο.
    Τουλάχιστον έχει και μια καφετέρια και ξεκουράζομαι και εγώ λιγουλάκι!
    Είναι πολύ όμορφα αυτά που προτείνεις και σίγουρα θα αρέσουν στα παιδιά.
    Πολλά φιλιά και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα καλό μήνα αννιώ μου
    και κάνεις μια υπέροχη προσπαθεια
    που αξίζει πολλά μπράβο γιατι θέλει προσπαθεια να διώχνεις το θεριό στα μικρά ανήσυχα πλασματάκια καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ σε χαίρομαι που παρακολουθείς και συμμετέχεις σε τέτοιες ωραίες δραστηριότητες με το πιτσιρίκι σου! Το στέκι σου είναι όντως πολύ γουστόζικο! Καλό Μήνα Αννιώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αννιω μου μας ελειψες :)
    Τι ωραια που εχεις διαθεση και ανακαλυπτεις εχθρους του τερατος :) :) :) Ελπιζω να περασετε πολυ ομορφα με το γλικο σου πλασματακι και να καταφερνεις παντα να βρισκεις χρονο και για τον εαυτο σου.

    Καλο Ιουλη με ονειρα, με στοχους και ξεκουραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Αννιώ με χαμόγελα και αισιοδοξία!
    Μια χαρά όπλα έχεις για να νικήσεις το θεριό..
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το θεριό το ξέρουμε καλά,αλλά έφυγε πια από μας και ησυχάσαμε!!!Ευχόμαστε να φύγει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και από σας!!!!Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις για όσες έχουν πιτσιρίκια,γιατί καμιά φορά και το μυαλό πελαγώνει!!!Το καφέ καταπληκτικό!!!!Καλό μήνα σου ευχόμαστε,Αννιώ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω την αίσθηση, πως δεν υπάρχει θεριό που να μην μπορείς να το κατατροπώσεις, Αννιώ μου :)) Νομίζω δε πως κι αν ακόμα ζούσες σε χωριό 50 ατόμων θα έβρισκες δρώμενα και δραστηριότητες ή θα τα δημιουργούσες εσύ!!! Καλά να περνάτε με την μικρή σου, το καλοκαίρι σας!!! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν με εκπλήσσεις..το έχω πει ξανά..είσαι η πιο γλυκιά μαμά των μπλογκς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος7/02/2014 4:37 μ.μ.

    Καλό μήνα να χεις Αννιώ μου!!! Είμαι σίγουρη θα σκαρφιστείς τόσα πράγματα για να ασχολείται η μικρή σου που αποκλείεται να βαρεθεί!!!! :)))
    Είναι πολύ ενδιαφέρουσες αυτές οι εκδηλώσεις κι ευκαιρία για μάθηση και παιχνίδι ταυτόχρονα!!
    Να σαι καλά Αννιώ μου ότι κι αν κάνεις!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό σου μήνα Αννιώ μου
    Απ' ό,τι βλέπω μια χαρά τα πας με το θεριό...
    Καλά να περνάτε και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση στο όμορφο στέκι για καφεδάκι!Καλό μήνα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπερα καλο μηνα!!! το θεριο πιστευω μας επισκεπτεται ολους το καλοκαιρι!! εμενα τουλαχιστον που μπορει να μην εχω παιδι αλλα να νιωθω το εχω παρεα απο διπλα καθε μερα!! λιγο η ζεστη λιγο η απουσια θαλασσας δεν εχω ορεξη ουτε για σκουπα!! την καφετερεια την αναγνωρισα! παυλου μελα ε;; πολυ ωραιο μερος!! αντε την επομενη φορα κερναω καφε εκει για να κοιμησουμε το θεριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχχχχχχ το ήξερα αυτό το θεριό!!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για να μη νιώθεις άσχημα να ξέρεις ότι το θεριό ακούγεται πολύ τακτικά και στο δικό μου σπιτικό. Και είναι πράγματι περίεργο γιατί σαν παιδί δεν θυμάμαι ποτέ να ξεστόμισα την λέξη βαριέμαι. Ειδικά σε περίοδο διακοπών. Μήπως τα έχουμε λιγάκι κακομάθει; Δεν ξέρω και εγώ ρωτώ. Ένα σπίτι γεμάτο παιχνίδια, υλικό, αυλή, τόσα πράγματα και όμως βαριούνται. Και το λένε. Τα πας έξω να παίξουν και λίγη ώρα αργότερα το ίδιο. Τελικά στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το ΄΄θεριό΄΄ είναι Αννιώ μου η μόνιμη λέξη και όχι μόνο των μικρών !!!Σε σένα χαίρομαι αφάνταστα το πόσο πολύ αξιοποιείς τις δραστηριότητες του τόπου σου !!
    Ετσι να βλέπουν άλλες θεματικές ενότητες τα παιδιά !!!
    Να είσαι καλά με αγάπη και γλύκα μέσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αννιώ μου.. δυναμικά μπροστά.. κι ό,τι μπορείς κανε για το θεριο!! καλό καλοκαιρι!! με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια χαρά τα πας με το "θεριό" Aννιώ,όσο για το καφέ υπέροχο,πηγή έμπνευσης για καινούργιες δημιουργίες!!Κλείνεις με μία πολύ όμορφη ευχή..να σε προσέχεις...πράγματι πολλές φορές ξεχνάμαι να μας προσέχουμε!Καλό ΠΣΚ Αννιώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ όμορφα όλα όσα προτείνεις φίλη μου! Με φαντασία κέφι και λίγη οργάνωση όλα γίνονται! Να έχεις ένα χαρούμενο και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικες προτασεις για απασχόληση!
    Καλο μας Σαββατοκύριακο
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφες προτάσεις για δημιουργική απάσχόληση για μικρούς αλλά και μεγάλους!!
    Οι φωτογραφίες "μιλάνε" από μόνες τους!!
    Να'σαι καλά, Αννιώ μου!! Πάντα τόσο δραστήρια , γεμάτη εμπνεύσεις και ιδέες !!!
    Καλό μήνα, και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τί όμορφη ανάρτηση!
    καλό καλοκαίρι Αννιώ μου!
    με τόσες δράσεις η λέξη απο β θα χαθεί και απο τα λεξικά........
    φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοπέλα μου έχεις και θεριό να αντιμετωπίσεις;;;;;;;;; Πολύ όμορφα όμως το πολεμάς αυτό το θεριό. Είναι ευχαριστημένη η κόρη σου;;;;;
    Ωραίο και το καφέ με τα χειροποίητα. Αν και ο καφές του είναι εξίσου όμορφος θα έλθω να με πας, ναι;;
    Καλό σου βράδυ και πάντα νίκες με το θεριό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αννιτάκι μου σου δίνω το στίγμα της επιστροφής μου-μετά τον τραυματισμό της μητέρας μου έκανα 4 μήνες να ανοίξω τον υπολογιστή μου-μα σας ξαναβρήκα επιτέλους όπως σας άφησα..ζωηρούς χαρούμενους με έμπνευση και δημιουργία!χάρηκα που είσαι καλά και δημιουργείς κι ας πάλεψες με το ΄΄θεριό΄΄το να σε προσέχεις όμως είναι άλλη πάλη..αυτή της αγάπης της ευαισθησίας και της αισιοδοξίας..καλά να περνάς σου εύχομαι το μακρύ καυτό καλοκαιράκι!την αγάπη μου σου στέλνω και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...