Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Γαλάζια υπόσχεση


 Η πόλη έχει αλλάξει όψη...

Το βλέπεις παντού.

Στους δρόμους, στα μαγαζιά, στις παιδικές χαρές και τις πλατείες...

Παντζούρια σφαλιστά, κατεβασμένα ρολά δίχως γρίλιες...

΄Οπως ακριβώς και στα blogs.  Κυριαρχεί το ρήμα "απέχω"...Δικαίως βέβαια.

Πέρα από κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις, όλοι ξεκουράζονται και γεμίζουν μπαταρίες...

Κάπως έτσι κι εγώ...

Αφήνομαι στο μήνυμα της εποχής και διαβαίνω τις ώρες χουζούρικα...

Δίχως πρέπει, ξυπνητήρια και τρεχαλητό.

Οι μέρες μας είναι σημαδεμένες από βεγγέρες στη βεράντα, ανταμώματα, βιβλία, βόλτες,

σταυρόλεξα και κατασκευές...

΄Οπως καταλαβαίνεις, επιδίδομαι σ΄ όλα τα παραπάνω κι αγγίζω όλο και πιο σπάνια το

ποντίκι του υπολογιστή.



Σήμερα ξύπνησα στις πέντε το πρωί από ένα όνειρο.

΄Ενα όνειρο δίχως χρώμα, ασπρόμαυρο. Σαν παλιά ταινία του σινεμά.

Δεν έβγαζε νόημα.

Αμοντάριστα πλάνα μ΄ αγαπημένα πρόσωπα που γελούσαν τρανταχτά με κάποιο αστείο...

΄Οταν μες στο όνειρο αντιλήφθηκα το πρόσωπο της κόρης μου, πετάχτηκα από το κρεβάτι

και πήγα στο δωμάτιό της...Κοιμόταν ήσυχα...Όλα καλά...



Δεν μου κολλούσε ύπνος μετά απ΄ αυτό και σηκώθηκα.

Βγήκα στο μικρό μπαλκονάκι και είδα τη μέρα να χαράζει πίνοντας τον καφέ μου παρέα με

την πρωινή δροσιά... Τ΄ όνειρο όμως, σεργιάνιζε στη σκέψη μου...

΄Ανοιξα τον υπολογιστή με σκοπό να ψάξω για ερμηνεία στον ονειροκρίτη μα άλλαξα

γνώμη. Γνωρίζω πως αν διαβάσω ότι πρόκειται για κάτι κακό, θα μου μαυρίσει τη μέρα...

΄Ετσι, βάλθηκα να τακτοποιώ φωτογραφίες σε φακέλους και κάποιες απ΄ αυτές να τις

"πειράζω"... Φανερά επηρεασμένη, τις έφτιαχνα ασπρόμαυρες...






































Ασχολήθηκα αρκετή ώρα...

Πειραματιζόμουν, δοκίμαζα, πρόσθετα κι αφαιρούσα...

Καινούριες εικόνες ήρθαν και φώλιασαν στο μυαλό...

Και κάπως έτσι, το όνειρο ξεχάστηκε...














΄Ενα βήμα μακριά ο Αύγουστος...

Δεν θέλω να  σ΄ αφήσω με απρόμαυρα πλάνα...

Βρήκα μια φωτογραφία από τις περσινές διακοπές και σου στέλνω τις ευχές μου για...






                                                                                                              Πολλά φιλιά
                                                                                                                 "Αννιώ"



υγ. Τα κουτσοβόλεψα και θα καταφέρουμε να πάμε για λίγες μέρες διακοπές.
      Υπόσχομαι πως στην επόμενη ανάρτηση, οι στιγμές μας θα΄ναι γεμάτες γαλάζιο...!





22 σχόλια:

  1. ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ Αννιώ μου, μ όλη μου την καρδιά!
    Γέμισε γαλάζιο και μετάδωσέ το κι εμάς,όπως ε΄συ ξέρεις μοναδικα να κάνεις.
    Φιλάκια πολλά και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννιω μου

    καποτε ειχα δει κι εγω ονειρο με φιδια κι ενω οι περισσοτεροι ονειροκριτες τα εγραφαν λιγακι ασχημα τα πραγματα, εγω, ψαξε-ψαξε, βρηκα εναν που ειχε πιο αισοδοξη ματια :) Μην αφησεις κανενα ονειρο να σε ριξει. Τα ονειρα ειναι για να μας δινουν φτερα :)

    Χαιρομαι που θα καταφερετε να πατε διακοπες. Ξερω οτι πλεον δεν ειναι κατι που το καταφερνουν πολλοι. Περιμενω τις φωτογραφιες με θαλασσα. Ακομη και ασπρομαυρες. Η φωτογραφικη σου ματια μ'αρεσει πολυ. Και να σου πω την αληθεια, οι ασπρομαυρες φωτογραφιες κι εκεινες με την τεχνικη σεπια, μ'αρεσουν λιγακι παραπανω :)

    Να περνας ομορφα ομορφη Αννιω μου. Τι καλα να σε φερει ο δρομος και κατα δω να πιουμε καφεδακι. Εχει δροσια εδω που μενω εγω. Σε περιμενω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καταρχήν καλά κανεις και ξεκουράζεσαι!! δεύτερον ευτυχώς είδες το όνειρο και είδαμε και εμείς αυτές τις καταπληκτικές φωτογραφίες , σοβαρά είναι πανέμορφες μπράβο σου άννα μου , όσο για την τελευταία να το χαίρεσαι αυτό το πλάσμα φοβερό !! καλημέρα όλη μέρα ότι και να κάνεις καλά να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αννιώ μου, έχει δίκιο ο Νικόλας: με αφορμή το όνειρό σου θαυμάσαμε εμείς τις υπέροχες φωτογραφίες σου!
    Να περνάς όμορφα και καλές διακοπές σας εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποτέ δεν πίστεψα τις "ερμηνείες" των ονειροκριτών.....τα όνειρα, μαυρόασπρα ή χρωματιστά τα ερμηνεύω πάντα με θετική σκέψη !!! Οι φωτογραφίες σου....ονειρεμένες !!!
    Καλές διακοπές με μπόλικο γαλάζιο, ρόζ, πορτοκαλί, κίτρινο. πράσινο....ξεκούραση, ευχάριστες στιγμές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αννιώ μου τα όνειρα λέει η επιστήμη είναι εικόνες του υποσυνειδήτου που επανέρχονται στο συνειδητό όταν..ηρεμούμε.Αν ψάξεις θα δεις ότι κάτι..ασπρόμαυρο αντίκρισες κατά τη διάρκεια της ημέρας.Εγώ πάντως μία φωτογραφία σου την έκλεψα για ζωγραφική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος7/31/2014 4:51 μ.μ.

    Ακόμα και στις ασπρόμαυρες ξεχειλίζεις ευαισθησία Αννιώ μου!! Εύχομαι να ναι πια ανάμνηση μακρινή το όνειρο. Κι εγώ καμιά φορά πειραματίζομαι με τα χρώματα στις φωτό, σε καταλαβαίνω!!
    Μακάρι να περάσετε τέλεια στις διακοπές σας και να ξεγνοιάσετε!! Φιλάκια πολλά και καλές βουτιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία που θα πάτε, έστω και ολιγοήμερες διακοπές!!! Χαίρομαι πολύ, Αννιώ μου και θα καρτερώ γαλάζια - θαλασσινή ανάρτηση :)) Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα! Έχω να σε διαβάσω μήνες. Μπαίνω πολύ σπάνια στο blog μου λόγω υποχρεώσεων. Πολύ όμορφες φωτογραφίες... Ελληνική ταινία! Μα η τελευταία η έγχρωμη μ'άρεσε πιο πολύ απ'όλες...Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημέρα καλή μου φίλη!
    καλό μήνα να έχουμε!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καφές το χάραμα και την πρωινή δροσία...σκέτη απόλαυση Αννιώ!!
    Όσο για τις φωτογραφίες, επηρεασμένη ή μη από το όνειρο, είναι υπέροχες :)
    Καλά να περάσετε! Καλό μήνα και φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!ΚΑΛΕς ΔΙΑΚΟΠΕς ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα και καλές διακοπές, Αννιώ μου!!!!
    Πολύ όμορφες οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες σου!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχομαι αυτος ο ασχημος εφιαλτης να περασε..
    ειναι αληθεια πως και εγω βλεπω πολυ ασχημα ονειρα ειδικα με θανατους και τετοια..
    αλλα λενε πως ειναι καλο γιατι σημαινουν τα αντιθετα απο οσα βλεπουμε..
    Χαιρομαι που βρηκες κατι να ασχοληθεις για να μην σκεφτεσαι..αυτο κανω και εγω οταν εχω περιεργες σκεψεις,,
    Να εισαι παντα καλα...
    Υπεροχες οι φωτο !
    Φιλια πολλα και καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αντε πανε να γεμισεις μπαταριες ο χειμωνας ερχεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλό μήνα και καλές διακοπές!!!
    Μην αφήνεις κανένα άσχημο όνειρο να σε ρίξει!
    Μου άρεσαν οι ασπρόμαυρές σου φωτογραφίες, μα λαχταρώ να δω τις γαλάζιες!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. περασες απ τον μαχαλα μου βλεπω!!! τι γοργονα η μικρη !! καλα να περασετε στις διακοπες σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχομαι αυτές οι ολιγοήμερες διακοπές να περιέχουν μόνον μεγάλες και ευχάριστες στιγμές,όπως δροσερές γαλάζιες βουτιές, αγκαλιές,πολλά γέλια,πολύ χαλάρωμα,όμορφους μακρινούς περιπάτους,εξερευνήσεις μικρές και μεγάλες.....Περιμένουμε την γαλάζια ανάρτηση με φορτισμένες μπαταρίες Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά να περάσετε και να γεμίστε μπαταρίες,πανέμορφες οι εικόνες σου,ασπρόμαυρες και όμως τόσο ζωντανές,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτές οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες σου με ενθουσίασαν, Αννιώ!! Οσο για τα ανήσυχα όνειρα, άφησε τα να φύγουν στο απέραντο γαλάζιο!!!!!
    Να περνάς όμορφα όπου και να'σαι και με ό,τι κάνεις!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΑΝΤΑ ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑΙ... ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ "ΠΕΙΡΑΞΕΣ" ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ... ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...