Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Σ΄ όλες τις γλώσσες θα στο πω...


Δεν σ΄ έχω συνηθίσει σε τόσο συχνές αναρτήσεις, -ούτε εγώ, μ΄ έχω συνηθίσει- αλλά

ήθελα να σου μιλήσω  σήμερα. Χρειαζόμουν δυο-τρία 24ωρα μετά το bazaar  για

ν' αρχίσει η καθημερινότητα μου, να βρίσκει τους ρυθμούς της. To σώμα ξεκουράστηκε

και η φωνή μου,με σουπίτσες και ζεστά, επανέρχεται σιγά-σιγά...


Ο λόγος που σου γράφω είναι γιατί ήθελα να ακουμπήσω ένα ευχαριστώ, σ΄όλους

αυτούς που βοήθησαν για να πραγματοποιηθεί το bazaar  της Κοζάνης.


Πρώτα απ΄ όλα, σε όλους και όλες  που πρόσφεραν τους χειροποίητους θησαυρούς τους

και πλημμύρισαν την αίθουσα με ομορφιές, ταλέντο, μεράκι κι αγάπη.

Χωρίς όλα αυτά τα μοναδικά καλούδια, δεν θα μπορούσε να γίνει τίποτα..

Εύχομαι ο Θεός να σας χαρίζει υγεία, για να μπορείτε να προσφέρετε πάντα!




Ιδιαίτερα, θέλω να ευχαριστήσω την Γιούλη και την Mαρία, που χωρίς την πολύτιμη

εμπειρία και βοήθειά τους, το στήσιμο για το bazaar θα θύμιζε την παλιά διαφήμιση

που έλεγε......στο Villabaho ακόμα τρίβουν!

Εργατικές κι ακούραστες σαν μέλισσες, αφοσιωμένες και ήρεμες, βοήθησαν να στηθεί η

έκθεση και την υποστήριξαν με την παρουσία και τις αγορές τους...




Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ, στα κορίτσια μου!

Τις εθελόντριες Αναστασία και Φωτεινή που στάθηκαν δίπλα μου όλες αυτές τις μέρες,

από το στήσιμο εώς το μάζεμα, με περίσσια δοτικότητα  και βοήθησαν ακούραστα σε ότι

κι αν προέκυπτε.

Αναστασία, είσαι θησαυρός!

Φωτεινή, σ΄ευχαριστώ κορίτσι μου! (..ετοιμάσου να σε κάνουμε blogger όπως είπαμε,ναι?)




΄Επειτα, θέλω να ευχαριστήσω τις Μ. Χ. και Ν. (σέβομαι την επιθυμία να μην

δημοσιευθούν τα ονόματά τους), που δεν υπολόγισαν χιλιόμετρα, έξοδα και κούραση

και υποστήριξαν με την εργατικότητα, τις φανταστικές ιδέες και την απίθανη αισθητική

τους το bazaar.

Μ. σ΄ αγαπάω πολύ♥!... Το ξέρεις, έτσι?

Ν. είσαι σκέτη τρυφεράδα!

Χ. χίλια ευχαριστώ!




΄Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, σ΄όλες  τις γυναίκες του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων

και Φίλων, ατόμων με αυτισμό Νομού Κοζάνης,  που υπήρξαν καλόβουλες και

υποστηρικτικές.΄Αφησαν, να έχουμε αποκλειστικά την επιμέλεια του χώρου και δεν

δημιουργήθηκε κανένα απολύτως ζήτημα σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης.

΄Ισα- ίσα, εξέφρασαν τον απεριόριστο θαυμασμό και τις ευχαριστίες τους για όλες τις

δημιουργίες που έβλεπαν να στήνουμε στον χώρο.

Σας ευχαριστώ πολύ!

Γνωρίζω πως  για πρακτικούς λόγους, μιας που τα περισσότερα παιδιά δεν είναι

λειτουργικά, ήταν δύσκολο να βρίσκεστε συνέχεια στο bazaar.

Σας ευχαριστώ για ότι κάνατε και χαίρομαι πολύ που σας γνώρισα από κοντά κι

έμαθα τόσα πολλά από τις κουβέντες που μοιραστήκαμε.

Θέλω να ξέρετε, πως σας έχω μέσα στην καρδιά μου και σας θαυμάζω απεριόριστα

για την ήρεμη δύναμη που σας διακρίνει.

Εύχομαι ο Θεός να σας χαρίζει κουράγιο και υγεία  για να μπορείτε να στέκεστε

δίπλα στα παιδιά σας.




Να ευχαριστήσω όλες τις φίλες bloggers που ήρθαν να υποστηρίξουν το bazaar και είχα

την ευκαιρία να τις γνωρίσω από κοντά.

ΡέναΓεωργίαΣοφάκιAλέκα, χάρηκα τόσο πολύ που σας γνώρισα!

Χάρηκα που πήρατε μορφή κι ένιωσα την αύρα και την ζεστή αγκαλιά σας!

Τα συναισθήματα που γέμισαν την καρδιά μου, είναι πολύτιμα και θα τα έχω φυλαχτό...




΄Ενα μεγάλο ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  στην αδερφή μου Γεωργία, που όλους αυτούς τους

μήνες  διέθεσε τον χώρο στην αποθήκη της, για να συγκεντρώσουμε τις κατασκευές μας,

ανέλαβε την κινητοποίηση στο Facebook  κι έκανε  αμέτρητα δρομολόγια στα ΚΤΕΛ  και τα

ΕΛΤΑ, για την παραλαβή των δεμάτων. Σ΄ ευχαριστώ, αδερφή!




Πολλά, πολλά, ευχαριστώ στους ΜΙΧΑΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΠΑΝΤΕΛΗ,

ΒΑΣΙΛΗ, ΙΩΑΝΝΑ ΑΠΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟ που βοήθησαν, ο καθένας για διαφορετικούς λόγους...!


Θ΄ αφήσω εδώ, κι ένα ευχαριστώ στο κοριτσάκι μου...

Που έδειξε υπομονή  για την κατάληψη που είχα κάνει στον υπολογιστή μας...

Κατανόηση, στις πολύωρες απουσίες μου...

...Κι  ανοχή  στις ατέλειωτες τηλεφωνικές συνομιλίες μου...

Σ΄ ευχαριστώ, κορτσούδα μου♥!




Last but not least, ευχαριστώ πολύ για τα μοναδικά σημειωματάκια  και τα δωράκια που

έβρισκα, ανοίγοντας τις κούτες και τα δέματα... Με συγκινήσατε!

Οι ευχές  κι ο καλός σας λόγος, μου έδινε δύναμη και μεγάλη χαρά...


Μεγάλη χαρά, μου έδωσε κι ένα πανέμορφο βραβείο που έφτασε την κατάλληλη στιγμή,

από την Kάτια και το Marilise2 !  Κάτια μου σ΄ ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες,

αλλά και για τα γλυκά σου λόγια...  Να΄σαι καλά!


                                                               Το βραβείο της Κάτιας




                                                                                                                   "Αννιώ"



31 σχόλια:

  1. Εγώ απλά χαίρομαι που έστω κι από μακριά έστω και με ένα μικρό λιθαράκι, έστειλα την αγάπη μου!
    Τα μπράβο όλα σε σένα Αννιώ μου!
    Φιλιά και καλή συνέχεια στις δράσεις μας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα αννιως!! και περασιτικα κιολας... ελπιζω να γινεις καλα γρηγορα και να βρεις τη φωνη σου!! το μεγλο ευχαριστω και το μπραβο το αξιζεις εσυ για τον συντονισμο και την οργάνωση!!! ολα ηταν τελεια και χαίρομαι που ημουν μέλςο αυτης της ομάδας και βοηθησα για αυτο το σκοπό . έτσι γνώρισα και αυτες που τις ηξερα μόνο απ τα μπλογκ !!! υπέροχη κίνηση υπέροχοι άνθρωποι και μαι υπέροχη αννιω! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Κι όλα τα δικά μας “Ευχαριστώ” ❤ όπου και όσο υπάρχουν Άνθρωποι!
    Να είσαι καλά, Αννιώ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ....μ ανατριχιασες........αληθεια το εζησα κ το χαρηκα απο κοντα....αυτη η αναρτηση τα περιεχει ολα...........κ πανω απ ολα την αγαπη......κ μεις τους ευχαριστουμε ολους κ ειδικα το κοριτσακι σου που σε στερηθηκε για καλο σκοπο...σε γλυκοφιλω...κρατα γεραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και ένα μεγάλο μπράβο σε σενα κοπέλα μου που τα καταφερες να υλοποιήσεις μια τόσο δυσκολη αποστολή!
    Να είσαι καλά Αννιώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δέξου και τα δικα μας ευχαριστώ από καρδιας Ανιιώ μου να είσαι καλα και να γεμίζεις παντα την ψυχούλα σου με αγαπη και με όλα τα όμορφα συναισθήματα..!!! φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσύ και πάνω απ'όλα ΕΣΥ μας έδωσες την αφορμή να σταθούμε δίπλα σ'αυτές τις μάνες .Μάνες -ηρωίδες που καθημερινά έχουν Γολγοθά μπροστά τους και καταλάβαμε πόσο τυχερές είμαστε όταν τα δικά μας παιδιά μας κουράζουν λίγο παραπάνω κάποιες μέρες.
    Θα σε κρατώ στην καρδιά μου καθημερινά...σ'ένοιωσα τόσο μα τόσο δικό μου άνθρωπο σα να'μαστε φίλες από παλιά και ξανασμίξαμε.
    Σ'ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας έδωσες να είμαστε συμμέτοχες στο κουραστικό έργο που ανέλαβες.
    Κάπου στην Κοζάνη πλέον έχω μια αδελφή.Τ ' όνομά της...ΑΝΝΙΩ!
    Σ'αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/12/2014 5:46 μ.μ.

    4 μέρες απο την ζωη μου που δεν θα ξεχάσω ευκολα.. Αννιώ εγω πρεπει να σου πω ενα τεράστιο ευχαριστω που μ αφησες να ειμαι διπλα σου.. στην ομάδα σου.. Αγνη καθαρή αγαπη και δυναμη ψυχης αυτα πήρα απο εσας τις bloggers συναισθήματα που σας περισσεύουν και ξέρετε να τα χαρίζεται απλόχερα. Μα γνώρισα και ανθρώπους που ήταν εκει αλλά θα τους κουβαλάω για πάντα μέσα μου.. 1 μπαζαρ 4 μερες πολλοι ανθρωποι ενα συναίσθημα ΑΓΑΠΗ .. Σας ευχαριστω όλες για ολα. Να ειστε παντα καλα και να σας δίνει δυναμη ο Θεος να συνεχιζεται!!!! Φωτεινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παντα τετοιες πρωτοβουλιες ομορφες να ειστε καλα ολες σακοριτσια και να χαριζετε απο την καρδια σας αγαπη περισση,πολλα φιλια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να είσαι καλά Αννιώ μου!!!!!
    Κάθε φορά που θα έρχομαι στης Γιούλας , θα έρχομαι να σε βρίσκω!!!!!
    Χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα, καθώς και τα άλλα κορίτσια!!!!
    Πάμε για άλλα τώρα!!!!
    ΟΛΕς ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι να υπάρχουν τόσες όμορφες πρωτοβουλίες και άνθρωποι να τις στηρίζουν!!!!!!!! Μπράβο Αννιώ που μαζί με την παρέα σου φτιάξατε τόσο όμορφο πανηγύρι χαράς και μοιράσματος.
    Καλή συνέχεια κορίτσι μου να σαι καλά με δύναμη πάντα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αννιώ μου μην ευχαριστείς , είναι οι ανθρώπινες πράξεις που ευχαριστούν όλους μας !!!Είναι αίσθηση μοναδική η κάθε έκθεση και ξεχειλίζει η καρδιά από συναισθήματα !!
    Να είσαι καλά και καλή ξεκούραση!!
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ευχαριστώ πρέπει να το πούμε όλοι εμείς που καθισμένοι μπροστά στους υπολογιστές μας περιμέναμε τα νέα από το Πανηγύρι Αγάπης που με τόση επιτυχία έφερες εις πέρας!!!! Ευχαριστώ πρέπει να πούμε στην οικογένειά σου που σε στερήθηκε και σε όσους βοήθησαν για να πετύχει αυτή η προσπάθεια!!!! Να είσαι πάντα καλά... πάντα τόσο τρυφερή και ευαίσθητη!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστω και εγω εσενα με τη σειρα μου! Υπεροχη αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χίλια μπράβο σε όλους όσους βοήθησαν και συμμετείχαν σε όλο αυτό Αννούλα, αλλά χίλια μπράβο και σε σένα.
    Ενα μπράβο για σένα είναι πολύ λίγο νομίζω.
    Αυτό που με χαροποιεί είναι ότι υπάρχει ακόμα ανθρωπιά και προσφορά!
    Πολλά φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εμείς σε ευχαριστούμε Αννιώ μέσα από την καρδιά μας για όλα όσα έκανες!!!
    Μας συγκίνησες και μας έκανες να χαρούμε αφάνταστα κι εσύ και όλος ο κόσμος
    που τόσο βοήθησε!! Νάστε όλοι καλά!!!
    Εύχομαι την επόμενη φορά να καταφέρω να σε γνωρίσω και να βοηθήσω!!
    Και φυσικά συνεχίζουμε δυνατά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απ ΄όπου κι αν πέρασα, μιλούν για την Κοζανη και την Αννιώ!
    ΕΝΑΣ ΌΜΟΡΦΟΣ ΣΚΟΠΌΣ, αφήνει μόνο τρυφερά και γλυκά συναισθήματα!
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συνέβαλλαν με καθε τροπο!
    να είσαι πάντα καλά Αννιώ!Σε είχα στο νού μου, και θα ήθελα να διαβασεις ενα κειμενο για γενεθλια, πριν λίγες μερες...Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/13/2014 9:49 μ.μ.

    Μπράβο, μπράβο σε όλους Αννιώ μου και σε σένα!! Να σαι καλά που πρωτεργάτησες κι όλοι που βοήθησαν και δημιούργησαν για τον υπέροχο αυτό σκοπό!!! Μπράβο και στις κοπέλες που ήταν δίπλα σου και βοήθησαν!!!
    Γίνονται σπουδαία πράγματα κάθε φορά στα bazaar προσφοράς!!
    Να ναι καλά ο κόσμος που προσφέρει!!
    Σε φιλώ με αγάπη Αννιώ μου και χάρηκα που έστω κι από τις φωτό σε γνώρισα καλύτερα!! Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Αννιώ μου που διοργάνωσες με επιτυχία το μπαζάρ και συγχαρητήρια σε όσους σε βοήθησαν!!!
    Μια μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να είσαι πάντα καλά Αννιώ μου να προσφέρεις!!
    Μπράβο σου και μπράβο σε όσους ήταν δίπλα σου με κάθε τρόπο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια και πάλι για όλα όσα έκανες γι αυτό το μπαζάρ, Αννιώ μου!!!!
    Και ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσους έβαλαν ένα χεράκι γι αυτό τον σπουδαίο σκοπό!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμείς ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας έδωσες να σε γνωρίσουμε και να ήμαστε χρήσιμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητηρια Αννιώ μου !!! σε σενα και σε όσες βοήθησαν στην επιτυχία του μπαζάρ να είσαι καλά να προσφέρεις .Καλη σαρακοστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ευχαριστω και τα συγχαρητηρια εμεις το οφειλουμε σε σενα που εφερες ολο το βαρος της εκδηλωσης μονη σου με τοση επιτυχια! Εμεις απλα βαλαμε ενα μικρο λιθαρακι!
    Να εισαι καλα Αννιω και χαρηκα πολυ που σε γνωρισα !
    Τα φιλια μου !φιλησε μου την κουκλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστήριο του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων και φίλων ατόμων με αυτισμό Ν.Κοζάνης για το Bazaar της Δράσης Ελληνίδων Bloggers
    Τα παιδιά του Κέντρου Δημιουργικής απασχόλησης του Συλλόγου Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων ατόμων με Αυτισμό Ν.Κοζάνης και οι γονείς ευχαριστούμε τη Δράση Ελληνίδων Bloggers (drasigreekblogger.blogspot.gr) που επέλεξε το Σύλλογό μας για να διαθέσει τα έσοδα από το Βazaar , που διοργανώθηκε από τις ίδιες με κύρια εμψυχώτρια την συμπολίτισσα μας Αννιώ. Δημιουργίες φτιαγμένες με μεράκι, διάθεση και αγάπη έφθασαν στην πόλη μας από όλη την Ελλάδα. Ήταν πράγματι συγκινητικό να βλέπεις δημιουργίες από την Πελοπόννησο και το Σουφλί, φτιαγμένες από γυναίκες που δεν μας γνωρίζουν και ίσως να μην μας γνωρίσουν ποτέ. Τις ευχόμαστε να είναι υγιείς και δημιουργικές για να εμπνέουν αξίες όπως η αλληλεγγύη και ο εθελοντισμός που είναι απαραίτητες στις μέρες μας.
    Τις ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητηρια σε όλους όσους δούλεψαν και μοχθησαν γι αυτο το Μπαζαρ! Πάντα τετοια, διπλα στο συνανθρωπο!
    Καλη συνέχεια στη μερα μας!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aννιώ μου γειά σου.Λένε ότι όταν σου δίνουν, γεμίζουν τα χέρια σου. Οταν δίνεις γεμίζει η καρδιά σου.Ξέρω πολύ καλά πόση κούραση πέρασες,αλλά και πόση χαρά και ικανοποίηση πήρες.Νάσαι καλά να βοηθάς όπως και όπου μπορείς.Στις μ'ερες μας υπάρχουν μεγάλες ανάγκες.Αν περάσεις καμιά φορά από τα μέρη μας, θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω.
    Συγχαρητήρια Αννιώ μου και καλή συνέχεια ,σε ότι κάνεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να είσαι καλά Αννιω μου, να έχεις δύναμη και να κάνεις πάντα το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο σε όλες σας
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ;¨Ενα ευχαριστώ από μένα δε φτάνει. Θέλω πολλά να πω αλλά ξέρεις..... δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια όλα όσα αισθάνομαι για σένα.Πάλεψες μόνη σου και έφερες εις πέρας αυτό το πραγματικά δύσκολο έργο. Το κοριτσάκι σου παίρνει από σένα τα καλύτερα. Άξιζε ο κόπος. Θα τα λέμε συχνά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε...